Így készíts egészséges palacsintát!

Már. 08 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Nekem személy szerint a palacsinta a kedvenc reggelim – imádom minden fajtáját, viszont aki egészségesen él és szeretné a napját is cukorsokk nélkül indítani, annak vagy le kell mondania a palacsintáról és muffinról vagy trükköznie kell és egészséges hozzávalókból kell elkészítenie a palacsintát. Találtam egy receptet, ami NEM TARTALMAZ se cukrot, se lisztet, mégis finom. Érdemes otthon nektek is kipróbálni.

 

Készítsünk egészséges palacsintát!

A palacsinta egy tipikus családi, vasárnap reggeli finomság, amit imádnak a gyerekek és a felnőttek is. A finomított cukor nemcsak az inzulinszintet emeli meg, (amit hirtelen inzulincsökkenés követ, így hamarosan újból éhségérzetet kelt), hanem igen nagy szerepe van az elhízásban is. Tudtad, hogy a mindennapi energiaszükségletnek csak mintegy 10 %-át kellene cukorból fedeznünk? Az pedig az elfogyasztott gyümölcsök és tejtermékek révén hamar összeadódik. A cukor lebontása B1-vitamint von el a szervezetből és így ingerültséghez és agresszióhoz vezethet… nem beszélve a cukorfüggőségről, ami sokunknak nem ismeretlen sajnos. Ha teheted, helyettesítsd természetes édesítőkkel a finomított cukrot (nyírfacukor, méz, gyümölcscukor), természetesen mértékkel!

A legtöbben most ezt olvassák:

Ha Te is szereted a rizsfelfújtat és szeretnéd megkóstolni a szénhidrátcsökkentett, cukormentes verzióját, ami ráadásul rettentő finom, akkor készítsd el

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: