10 étel, amiben brutális mennyiségű kalória van

okt. 31 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Szerencsére nem kell mindről lemondanod, de oda kell figyelned, hogy ezekből mennyit fogyasztasz. Mind mind finom és szerintem a többség szereti mind a 10-et, de akkor is oda kell figyelned a mennyiségre, ha épp nem vagy kemény diétán. Lássuk:

 

Jobban hizlalnak, mint a csoki…

A kalória az energia mértékegysége. Ugyanazé az energiáé, melyből a felesleget az emberi szervezet zsírként raktározza. Azokból az ételekből, amelyekben sok-sok kalória van, könnyű olyan mennyiséget bevinni, amiből tartalék képződik (sajnos).

Ha fogyni szeretnél, fontos, hogy odafigyelj a napi kalóriabeviteledre, ugyanis ennek csökkentése nélkül nem tudsz zsírt leadni. Most megmutatjuk, miben van kiugróan sok kalória! Ezeket vagy kerüld el a fogyókúrád alatt (ez a legcélszerűbb) vagy csak minimális mennyiségben fogyaszd!

Amikor kalóriadús ételekről van szó, sokaknak azonnal a csokoládé jut eszébe. Ez nem véletlen, hiszen a mértéktelen csokievés nagyon könnyen plusz kilókhoz vezet. A csokoládé legalább 540-550 kalóriát tartalmaz 100 grammonként, ami rengeteg… így ezt csak kevés táplálék szárnyalja túl. A csokoládé esetében ráadásul nemcsak a kalóriák jelentik a bajt, hanem a csokiban lévő cukor is, mely hamar felszívódik, megdobja a vércukor szintet, majd az gyorsan visszaesik és megéhezel, így a csokoládé az étvágyat is növeli. A cukorfüggőségről nem is beszélve…

A következő ételek egy része mértéktartóan a diéta ideje alatt is fogyasztható, Viszont, ha elveted velük a sulykot, a csokinál is jobban hizlalnak!

 

10. Fehér csokoládé

A legkevesebb kalória, 540 a fehércsokiban van, mégsem ezt érdemes enni. A fehércsoki cukor, kakaóvaj és aromák keveréke, míg az étcsokiban sok-sok antioxidáns-tartalmú kakaó is van, ami egészséges, és kevésbé növeli az étvágyat. Ha diétázol, inkább 70-80%-os kakaótartalom feletti csokit válassz.

 

9. Szalonna

A szalonna disznózsírja vagy az állati faggyú 100 grammonként 902 kalóriát tartalmaz. Magas koleszterinszint esetén kerülendőek, de egyébként is ajánlott mértékletesen fogyasztani őket.

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: