-2 kiló 7 nap alatt. Lehetséges, mégpedig ezzel a diétával!

máj. 31 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Tény, hogy heti 0.5-1 kg fogyás az egészséges, de ezt a receptet beépítve a mindennapjaidba, akár meg is duplázhatod ezt a mennyiséget, vagyis akár 2 kg-tól is megszabadulhatsz 1 hét alatt. Természetesen a maximális eredményesség szempontjából fontos a rendszeres sporttevékenység is. Szóval, ha szeretnél bomba formában tündökölni nyáron, akkor próbáld ki az alábbi diétát, ami felgyorsíthatja a fogyásodat.

A fogyókúra lényegét a friss zöldségek és gyümölcsök képezik.

Ezeket kell beszerezned:

 1 nagy fehér káposzta

 4 szál póréhagyma

 2 paradicsom

 2 hagyma

 2 zeller gumó

 2 padlizsán

 1 zöldpaprika

 4 gerezd fokhagyma

 só

 bors

 3 liter víz

 bármilyen friss zöldfűszer (petrezselyem zöld, bazsalikom, kakukkfű stb.)

Elkészítés:

Tedd oda főni a zöldségeket a következő sorrendben: felszeletelt káposzta, hagyma, póréhagyma. 15 perc után add hozzá a zellert, a paradicsomot, a padlizsánt és a fokhagymát. Ezt főzd még 30 percig, tedd rá az edényre a födőt. Ezután ízesítsd a levest, sóval, borssal, fűszerekkel.

Mintaétrend

1. nap: Főétkezésekre fogyassz a levesből, mellé fogyaszthatsz gyümölcsöket (reggelire, köztes étkezésként), pl. az alma, narancs, erdei gyümölcsök, banánt viszont ma ne egyél!

A legtöbben most ezt olvassák:

Konkrétan a hajdináról, az amarántról és a quinoáról van szó. E három „álgabona” azonban valójában nem tartozik a gabonafélék csoportjába,

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: