A 9 legjobb gyakorlat, amikkel eltüntethető a felesleg a csípőről

jún. 21 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Szinte minden hölgy (és sok férfi is) ismeri ezt a kellemetlen helyen lerakódott zsírt, amitől felcsúszik a póló és úgy nézünk ki, mint egy muffin. Ezt a fajta zsírlerakódást a helytelen táplálkozási szokások, egészségtelen nassolások és az alkoholfogyasztás okozhatja főként. Hormonális változások is lehetnek a háttérben, főként gyerekvállalás előtt. Nézzük, hogyan tüntethető el ez a felesleg hatékonyan, néhány egyszerű gyakorlattal:

Hatékony csípőformáló gyakorlatok

9. Bicikli criss-cross

Figyelj a légvételre és végezz 20-20 ismétlést oldalanként, 3 sorozatban.

8. Oldalsó plank törzsfordítással

Tartsd meg az oldalsó plank pozíciót, majd a képhez hasonlóan végezz könyök érintést.

7. Lábérintés – csípőizmok megnyújtása

Folyamatosan lélegezz, lassan végezd a gyakorlatot. Tartsd meg a pózt 10-15 mp-ig, majd ismételd a másik oldalra is.

A legtöbben most ezt olvassák:

36 éves leszek. 24 éve migrénes. 2 terhességem alatt nem szedhettem a megelőző gyógyszeremet. Így migrénrohamok kísérték végig a terhességeimet. Gyermekeim

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: