12 egészséges nasi, ami nem hizlal

feb. 09 | 1. oldal - fitnesslife.hu

A legtöbb szakember egyetért abban, hogy diéta illetve fogyókúra alatt is érdemes csalónapokat beiktatni. Egyszerűen azért, mert hosszabb távon így elviselhetőbbé tesszük az új életmódunkat. Tehát több az előnye, mint a hátránya. És persze emberek vagyunk, szükségünk van az élvezetekre. De ha már élvezetek, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy mivel is elégítjük ki a nasi éhségünket. 😊

SÜLT GRAPEFRUIT KÓKUSSZAL

Vágd félbe a grépfrútot és pici kókusz olajon pirítsd meg, majd szórj rá kókuszreszeléket.

 

ÉTCSOKOLÁDÉ NATÚR JOGHURTTAL

Ha édességre vágysz, tökéletes választás a natúr joghurt. Reszeld le az étcsokit, tedd kis tálba a joghurtot és szórd meg a csokireszelékkel.

 

ÉDES KRUMPLI CHIPS

Vegyél egy nagy édesburgonyát. Szeleteld fel, amilyen vékonyra csak tudod. Tedd tepsibe, locsold meg kevés olívaolajjal. Ha megsült tengeri sóval ízesítsd.

 

SÜLT CSICSERIBORSÓ

Serpenyőben forrósítsd fel a kókuszolajat. Majd pirítsd meg a csicseriborsót. A végén fűszerezd kedved szerint.

 

KELKÁPOSZTA CHIPS

Mosd meg, és tépd apró darabokra a kelkáposzta leveleit. Tedd tepsibe, locsold meg olívaolajjal és süsd ropogósra.

 

ZÖLD TURMIX BANÁNNAL

Tegyél a turmixgépbe minden olyan zöld levelű növényt, amit szeretsz. Lehet sóska, saláta, spenót. Dobd fel egy kis gyümölccsel, banánnal, eperrel. Turmixold össze, és készen van a laktató, finom ital.

 

RÉPASZELETEK HUMUSZ MÁRTOGATÓSSAL

Nincs finomabb rágcsálnivaló a friss, ropogós répánál. A gyerekek is nagyon szeretik.

 

A cikk a következő oldalon folytatódik: