Ez a 10 gyakorlat brutális mennyiségű kalóriát éget el

nov. 30 | 1. oldal - fitnesslife.hu

A fogyásban legfőképp az étrend játszik fontos szerepet, de semmiféleképpen nem elhanyagolható a testmozgás sem, hisz ezzel felgyorsíthatod a folyamatot, feszesítheted a tested, ellenállóvá, erőssé válhatsz és levezetheted a fölösleges energiáidat (stressz ellen is kiváló!) A rendszeres edzés segít, hogy kevés izmot veszíts és az anyagcseréd sem lassul le. Most mutatunk 10 szuper gyakorlatot, amik nagyon hatékony zsírégetők. Mindenképpen építsd be őket az edzéstervedbe – meglátod, a hatás nem marad el 😉

Erősítő edzésekkel érdemes támogatnod az étrend hatását, hogy még hatékonyabb legyél. Ezen gyakorlatokat az utóégető hatásuk miatt érdemes végezned. Amikor erősítesz, terheled az izmokat, így azokon apró, mikroszkopikus repedések keletkeznek. Ezeket a testednek a pihenés napjai alatt regenerálnia kell, ami kalóriát igényel. Minél több helyen zajlik egyszerre az utóégés, annál több energiára van hozzá szükség. A legjobb, ha intervallum edzés keretein belül végzed ezeket a gyakorlatokat, így lehetsz igazán hatékony!

 

Gyakorlatok a teljes test edzéséhez

Végezd ezeket a gyakorlatokat heti 2-3 alkalommal más edzésekkel felváltva vagy iktasd be közülük a kedvenceidet – akár a személyi edződ segítségével – egy egyéni tervbe. A gyakorlatok többsége nem egyszerű.

 

10. Kezdj 5 perc bemelegítéssel

Aztán nyújtsd felfelé a karodat és lépj előre a lábaidat váltogatva kitörésbe 30x. Ügyelj rá, hogy a térded ne érintse a talajt és derékszöget zárjon be.

 

9. Mérleg

Két kézi súlyzóval vagy vizes palackkal a kezedben, állásból emeld hátra, nyújtva a lábadat, miközben a törzsed egyenes tartásban dől előre. Érj el vízszintes helyzetet a lábadat váltogatva 16x. A hátad maradjon egyenes, lehajlásnál vegyél nagy levegőz, kiegyenesedésnél fújd ki. Ne lendületből csináld a gyakorlatot.

Még nincs vége! LAPOZZ!

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: