Mely szokásokon kell változtatnod, hogy beinduljon a fogyás?

jan. 24 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

3. Több víz fogyasztása

Megeshet, hogy eszedbe sem jut, hogy alapvető problémája lehet a kevés vízfogyasztás állandó vagy gyakran előforduló fájdalmaidnak. Talán kevesen tudják, de azzal, hogy nem isszuk meg az ajánlott napi 2-3 liter vizet, az enyhe kiszáradás következő tüneteit produkálhatja testünk: kimerültség, fáradság, csökkent koncentráció, levertség, száraz bőr, gyenge ítélőképesség és fejfájás. A tiszta víz egy olyan anyag, amire a szervezetnek folyamatosan és nagy mennyiségben szüksége van ahhoz, hogy működni tudjon. Mennyi víz ajánlott? 10 kg testsúlyonként 3,33 deciliter víz fogyasztása ajánlott. Azoknak, akik fizikailag aktívabbak vagy melegebb éghajlaton élnek, ez a szám arányosan növekszik.

 

2. Sport és a fogyókúra

Már ezerszer hallhattad azt a felszólítást, hogy ha fogyózol, akkor felejtsd el a mérleget! Fokozottan érvényes ez akkor, ha nem csak a táplálkozásra figyelsz oda, hanem rendszeresen sportolsz is a vágyott alak eléréséért. Ha ugyanis sportolsz, bármilyen lassan is, de az izomzatod épülni fog. Az pedig tény, hogy az izom nehezebb a zsírnál, tehát ha csak a mérleg nyelvét figyeled, az kellően el is keseríthet akár. Azt tanácsolom, hogy dobd ki a mérleget és inkább centikben mérd magad.

 

1. Gyors eredmények

Természetesen ha már nekiláttál az új életmód kialakításának, joggal várhatnád a mielőbbi eredményeket is. EZ azonban nem olyan egyszerű! Van, akiknek gyorsabban és van, akiknek lassan indul be a fogyás sőt, lehet gyorsan megindul, de aztán csak stagnál egy helyben. A lényeg, hogy ne keseredj el, és ne add fel idő előtt,hiszen ha a fent leírtakra odafigyelsz, azokhoz mérten folyamatosan alakítod az étrendedet, a siker nem fog elmaradni. Ne aggódj azon, ha lassabban megy a fogyás, mint azt várnád, hisz a lassan elért eredmények tartósabbak lehetnek, feltéve, ha megváltoztatod az életmódodat és nem térsz vissza a régi rossz szokásokhoz!

 

Szerző:
Nagy-Kumich Nikolett
Fit életmód blogger, hobbi szakács, hobbi crossfitter

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: