Hölgyeim! Ezért fontos a súlyzós edzés!

dec. 14 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Leggyakrabban olyan mondatokat lehet hallani a súlyzókat messziről kerülő hölgyek szájából, hogy ők bizony nem akarnak férfiasak, túl izmosak lenni, mert az milyen csúnya!

Megnyugtatnék minden kétkedő Hölgyet, heti 2-3 súlyzós edzéstől egyáltalán nem lesz senki két ajtós szekrény! Ahhoz, hogy valaki tényleg csupa izom legyen – mint azt a versenyzők formáján láthatjuk – legalább heti 6 nap edzést – akár napi többszöri alkalommal – és nagyon-nagyon szigorú étrendet kell követnie. Egy átlagember örül, ha heti max.3-szor el tud menni edzeni, tehát a félelmeidet nyugodtan félre dobhatod!

Mutatjuk mik a súlyzós edzés előnyei!

8. Nőies alakot ad!

Igen, jól látod! A súlyzós edzéstől nem hogy férfiasan „csúnya” leszel, hanem kimondottan elősegíti a nőies vonalak kiemelését, tónusossá, ízlésessé formálja az amúgy vékonyka alakot. Nem mindegy, hogy valaki úgy vékony, hogy össze van szikkadva, vagy esetleg szépen kidolgozott izomzattal rendelkezik.

 

7. Egészségesebbé tesz!

Az erős és szép izmoknak nem csupán esztétikai jelentősége van, sokkal inkább egészségügyi szempontból lényeges az izomnövelésre nagyobb hangsúlyt fektetni! Az erős, fejlett izomzat megvédi a szöveteket és a csontokat a sérülésektől. A mélyizmok (core-izmok) – vagyis vázizmok, mint a hasizom, hátizom (gerinctartó izmok!), farizom, medencealapi izmok – edzettsége különösen fontos, mivel egy stabil alapot biztosítanak törzsünknek, tartásunknak, valamint a felületesen elhelyezkedő izmainknak.

 

6. Segít a fogyásban!

Súlyzós edzéssel rengeteg kalóriát égethetünk el nem csak edzés közben, de még az utána következő órákban is. Felgyorsítja az anyagcserét, ezzel is csökkentve további zsírszövetek lerakódását.

 

5. Megerősít.

Ez még mindig nem azt jelenti, hogy kigyúrt leszel, hanem magát a nyers erőt jelenti. Erőre pedig nem csak a férfiaknak van szükségük. Persze a bevásárlószatyor, a gyerekhordozó vagy a 28kilós gyerek cipelésével is meg lehet erősödni, de ha célzottan erősíted ezen izmaidat, sokkal több energiára tehetsz szert, ami megkönnyíti a mindennapi cipeléseket.

 

Még nincs vége. LAPOZZ!

A legtöbben most ezt olvassák:

A nagy mennyiségű gyúrós koszton vagy a speciális táplálék-kiegészítőkön, esetleg a genetikán múlik, hogy látványos eredményeket, szépen kidolgozott izomzatot érjünk

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: