Gyorsan akarsz fogyni? Íme 3 lépés a gyors fogyáshoz, ami tudományos alapokon nyugszik

jún. 17 | 3. oldal - fitnesslife.hu

 

A gyors fogyás második lépése: Vigyél be több fehérjét és zsírt, fogyassz több zöldséget

Második lépésként igyekezz úgy felépíteni az étkezéseidet, hogy azok minden esetben tartalmazzák az elegendő fehérjét és zsírt, amit alacsony szénhidráttartalmú zöldségek egészítsenek ki. Igyekezz 2-3 étkezést tartani egy nap, fogyassz halakat, tojást, csirkehúst, babot, hüvelyeseket, brokkolit, karfiolt, spenótot, paradicsomot, kelbimbót, salátát, uborkát, és így tovább.

 

A gyors fogyás harmadik lépése: Hetente legalább három alkalommal végezz erősítő edzéseket

Sokan őrült módon kardióznak, hogy fogyjanak, pedig az erősítő edzésekkel a feszes testről is gondoskodhatsz. Az edzések alatt rengeteg kalóriát égetsz el, értelenszerűen felgyorsul az anyagcsere. Kutatások bebizonyították, hogy ha az alacsony szénhidráttartalmú étrendet erősítő edzésekkel párosítod, sokkal több zsírt veszíthetsz, miközben az izomtömeged is növekszik.

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: