Hogyan lehetsz Te is csinos, fitt anyuka III. rész

ápr. 20 | 1. oldal - fitnesslife.hu

2015-ben született 3. gyermekem, szintén császárral, melyből picit nehezebben épültem fel, megnyílt seb, megnyílt hasizom, gerincferdülés, epegörcs roham, újra kényszerevés… nagyon padlón voltam lelkileg és akkor nehezebb volt kimászni a gödörből, de hittem önmagamban és harcoltam a céljaimért!

Az első megmérettetés

2016-ban készültem az első fitness modell anyuka versenyre, melyre nem sok időm volt (2,5 hónap), de szeretem a kihívásokat, így belevágtam. A felkészülés nagyon nehéz volt számomra, táplálkozás terén, mint kényszerevő, nehezen viseltem, de kitartóan végigcsináltam és -8 kilótól szabadultam meg. (62-54) Nem volt versenyformám, de nem is ez volt a cél, hanem az, hogy jobb legyek önmagamnál, ami sikerült! Annyira fantasztikus élmény volt számomra, hogy úgy döntöttem még egy versenyt bevállalok. Jelenleg az idei versenyre készülök, ami szintén 05.07-én lesz. Instagram-on követhető a versenyfelkészülésem és verseny után mindenképp írok erről majd egy cikket.

 

“Most már elég legyen a rizsából, áruld el hogyan lehet fitt és csinos egy anyuka!” 🙂

Ha kezdő vagy, semmiképp ne kezdj drasztikus diétákba, mert annak nem lesz jó vége!

Pár tanács kezdőknek:

– Hagyd el az összes fehér lisztes, cukros, tartósítószeres élelmiszert. Fogyassz teljes kiőrlésű termékeket, sovány húsokat, friss zöldségeket, gyümölcsöket (mértékkel, délelőtti órákban!), zsírszegény tejtermékeket (tehén tej helyett növényi tejet használj, már házilag is elkészíthető pl. a kókusztej)… fehér cukor helyett pl. xilit, stevia… stb. Az életmódváltásban nem létezik olyan étel, amit ne lehetne egészségesen elkészíteni.
– Egyél 2-3 óránként, hogy pörögjön az anyagcseréd.
– Min. 5x étkezésből álljon a napod. (nálam ez 6-7 étkezés szokott lenni, mert korábban ébredek…)
– SOHA ne éhezz, koplalj, amire szüksége van a szervezetednek azt meg is kell adnod neki. A szervezet csakis, akkor fog a zsírkészleteihez nyúlni, ha megkap minden fontos tápanyagot.
– Napi min. 2,5-3 liter folyadékot, lehetőleg mentes vizet fogyassz (gyógyteák). El se hiszed, mennyire fontos a megfelelő folyadékbevitel. Sokan ezt szokták mondani: ‘nem iszok sokat, mert akkor állandóan a wc-re kell járnom…’ Nyilván, ha sokat iszunk, többször megyünk ki a mosdóba, de valóban nagyon fontos a megfelelő folyadékbevitel, nem csak fogyás szempontjából.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: