Ezzel a módszerrel kimérhetsz 1 adag ételt magadnak

Már. 13 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Az egészséges életmód fontos része az aktív életmód és az egészséges táplálkozás. Egyiket sem szabad elhanyagolni! Próbáld megtalálni az arany középutat, ami azt jelenti, hogy ne vidd túlzásba az edzést és az étkezések mennyiségét sem – mert edzhetsz te bármennyit, ha például dupla annyit eszel, mint amennyire szüksége van a szervezetednek. Mutatunk egy módszert, hogyan tudod megállapítani, hogy mennyi ételre van szükséged.

 

Így tudod kimérni magadnak a megfelelő mennyiségű tápanyagokat

Itt van egy kis útmutató, hogy a tányérodnak milyen arányban kell tartalmaznia a:

1. fehérjét
2. rostokat
3. esszenciális zsírsavakat és
4. szénhidrátot

Ha ezeket a mennyiségeket betartod, biztos, hogy nem eszel se túl sokat, se túl keveset a szükséges tápanyagokból.
Ezekre mind mind szüksége van a szervezetnek – igen, szénhidrátra is!

Általánosságban elmondható, hogy a legtöbb napszakban jobban járunk a lassabban felszívódó, kiegyensúlyozott vércukor szintet biztosító komplex szénhidrátokkal. A lassú felszívódásnak köszönhetően az inzulinszintünk nem fog ugrálni, nem lesznek benne kiugróan magas értékek.

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: